فروش گونی - گونی چتایی - گونی کنفی - گونی ساده - گونی ارزان - پخش گونی - مرکز گونی - گونی پلاستیکی - گونی نایلونی - صادرات گونی - تولید گونی - قیرگونی - گونی - گونی دست دوم – گونی ساختمانی – گونی ایزوگام – گونی آرد


فروش عمده گونی

فروش عمده گونی ، یکی از اصلی ترین مسئولیت هایی است که بر عهده ی گروه تامین گونی با نازلترین قیمت می باشد. مشتریان عزیز میتوانند گونی های خود را به صورت عمده و یا خرده با بهترین و نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت از ما خریداری نمایند.

کیسه گونی ساده:

عرض : از ۲۵ سانتی متر تا عرض ۲/۲۵ متر بصورت رول و کیسه

طول: با توجه به سفارش

رنگ: سفید، نارنجی، سبز، آبی، مشکی (متغیر)

وزن: از ۴۱ گرم تا ۲۵۰ گرم

سایز: با توجه به سفارش مشتری

مواد تشکیل دهنده: پلی پرو پیلن (P.P)

ضد آب و آفتاب: می تواند با توجه به سفارش مشتری به صورت ضد آب و ضد آفتاب تولید شود.
برای خریداری این جنس (گونی ها ) جامبو بهتر است از کار خانه ها ی تولیدی گونی جامبو استفاده کرد به دلیل اینکه این کار خانه ها تضمین کننده محصولات خود هستند .
نکته دوم در هنگام خرید گونی جامبو آن است که بدانید مواد اولیه که در تولید کیسه جامبو استفاده شده حتماً درجه یک بوده و از مواد اولیه ضایعاتی و بازیافتی استفاده نشود.
امروزه یکی از مهم‌ترین کاربردهای گونی چتایی به منظور قیرگونی و ایزوگام می باشد . البته با توجه به افزایش قیمت این جنس گونی استفاده از گونی چتایی دیگر مقرون به صرفه نمی باشد. گونی کنفی در سه کیفیت به بازار عرضه می‌شوند که عبارتند از :. گونی کنفی درجه ۱
گونی کنفی درجه ۲
گونی کنفی درجه ۳
گونی کنفی معمولاً به صورت رول های ۱۰۰۰ یاردی و ۲۰۰۰ یارد به فروش می رسد .( هر یارد حدود ۹۱ سانتی متر می باشد).

فروش گونی – گونی چتایی – گونی کنفی – گونی ساده – گونی ارزان – پخش گونی – مرکز گونی – گونی پلاستیکی – گونی نایلونی – صادرات گونی – تولید گونی – قیرگونی – گونی – گونی دست دوم – گونی ساختمانی – گونی ایزوگام – گونی آرد

عوامل موثر در تعیین قیمت کیسه گونی :

• لمینت بودن کیسه گونی پلاستیکی
• تیراژ تولید کیسه گونی پلاستیکی
• نوع دوخت کیسه گونی پلاستیکی
• نوع چاپ کیسه گونی پلاستیکی
• نوع نخ کیسه گونی پلاستیکی
• نوع ماشین آلات گونی بافی

یکی از مهمترین موارد مصرف کیسه گونی پلاستیکی برای حمل و نقل و بسته بندی و هچنین فروش برنج در بازارهای داخل و خارج از کشوراست.کارخانجات گونی بافی در شهرهای مختلف مانند تهران – اصفهان – رشت -کرج – اهواز -اصفهان و تبریز کیسه گونی پلاستیکی تولید می کنند .
همانطور که می دانید با توجه به جنس گونی ها کاربرد آنها متفاوت است جنس های کنفی در کنار کاربرد هایی که برای حمل و نقل دارند بر خلاف جنس های دیگر کاربرد های زینتی هم دارند و برای تزیین و یا قرار دادن وسایل تزیینی در آنها استفاده میشوند برای همین در اندازه های بسیار کوچک تر هم یافت می شوند .

گونی کنفی در ایران بیشتر برای قیرگونی و ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد .البته جهت گونی دوزی و ایجاد پوشش در فضای جنگی و همچنین تولید کیسه گونی برنج و مواد غذایی دیگر استفاده می شود.
همانطور که گفته شد باید با توجه به جنس – نوع نخ – نوع دوخت و … گونی انتخاب شود چون گونی ها انواع بسیار مختلفی دارند بنابر این باید در خرید آنها دقت کرد .

 

 

 

گونیگونی پلاستیکیگونی کاغذیگونی نایلونیگونی نخی

پخش عمده گونیپخش گونیخرید گونیفروش عمده گونیفروش گونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *